Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Sklep turystyczny RYSA TOMASZ NITA

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Gwarancja na zakupiony przez Konsumenta towar jest udzielana zgodnie z przepisami prawa cywilnego na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży w naszym sklepie. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn niezależnych przez Konsumenta. Konsument bezwzględnie traci prawa do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej w przypadku niewłaściwego użytkowania i konserwacji reklamowanego towaru.

Zgłoszenie powinno zawierać formularz reklamacyjny i obejmować:

• numer faktury lub paragonu,
• datę sprzedaży Konsumentowi,
• opis usterki lub zdjęcie.

Reklamacji podlega jedynie towar zakwalifikowany jako uszkodzony. Reklamacja będzie rozstrzygana w terminie do 14 dni od jej pisemnego zgłoszenia.

Towar reklamowany przez Konsumenta powinien być czysty, uprany i bez zabrudzeń. 

Koszt wysyłki reklamowanego towaru do naprawy i po naprawie ponosi Klient, chyba że reklamacja zostanie uwzględniona, wtedy koszty transportu ponosi sklep.

Witryna stworzona na platformie