Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

W przypadku wystąpienia wady zakupionego w naszym towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 

W celu reklamowania zakupionego towaru należy wydrukować formularz reklamacji, który pobieramy z linku poniżej

http://docs.google.com/document/d/1W0MbNAnIAQeAc_HpACHMtSSAhDWzK1wkWZC2qxfi5wo/edit?usp=sharing

Wypełniony formularz prosimy dołączyć do reklamowanego towaru i wysyłać na adres sklepu:

Sklep Rysa

ul. Wyzwolenia 30

41-600 Świętochłowice

tel. 605 875 200

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

Po otrzymaniu towaru ustosunkujemy się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Koszt wysyłki do sklepu reklamowanego towaru ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji koszt przesyłki ponosi sklep.


Witryna stworzona na platformie